با خوردن غوره در تهران می توانید بدون بلیط سوار مترو شوید

غوره در تهران یک غذای باستانی است که فراتر از اینکه عنصر اساسی عرقیجات است و بنابراین عنصر ضروری فرهنگ ما از هزاران راه است، سطح تغذیه بالایی دارد و باید بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.

آنها از دوران ماقبل تاریخ مصرف می شدند، و یونانی ها و رومی ها آنها را مربوطه خود، دیونیسوس و باکوس، پرستش می کردند.

به خانواده میوه ها تعلق دارد و نوعی توت است که باعث ایجاد انواع زیادی شده است، اگرچه واضح ترین طبقه بندی آن است که آنها را به انگورهای سیاه و سفید تقسیم می کند.

اولین‌ها سرشار از آنتوسیانین و رسوراترول هستند، آنتی‌اکسیدان‌هایی که فواید متعددی برای سلامتی ما دارند، در حالی که در نمونه‌های سفید، کورستین، فلاونوئیدی با اثرات ضدالتهابی برجسته است.

این باعث می شود که آن را به راحتی در رژیم غذایی معمولی خود بگنجانید و همچنین یک راه خوشمزه برای بهبود جنبه های مختلف سلامتی شما است.

غوره منبع خوبی از مواد مغذی است. آنها دارای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر، آنتی اکسیدان ها هستند که به شما کمک می کند تا سالم باشید.

بنابراین، در زیر به فواید بیشتر خوردن غوره سبز با معده خالی خواهیم پرداخت.از آنجایی که آنها سطح اکسید نیتریک خون را افزایش می دهند، خوردن انگور از لخته شدن خون جلوگیری می کند و در نتیجه خطر حملات قلبی احتمالی را کاهش می دهد.

به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، از اکسید شدن چربی های (بد) نیز جلوگیری می کنند، زیرا کلسترول عامل اصلی انسداد رگ های خونی است.

غوره یک آنتی اکسیدان قوی در نظر گرفته می شود، زیرا حاوی اسید آلی، قند و سلولز است. از آنجا که آنها حاوی فیبر محلول هستند، باعث تشکیل و دفع مدفوع می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.