کاشی آشپزخانه سفید موجب نفرت صاحب خانه به مهمانان شد

محبوبیت این راه حل همچنین با سبک ثابت کاشی آشپزخانه سفید برای آشپزخانه مترو با طعمی قدیمی همراه است کاشی های پخته شده و لعاب دار به طرز گیج کننده ای شبیه کاشی های اجاق گاز هستند که مشخصه ساختمان های آپارتمانی و خانه های قدیمی است.

گونه ای از کاشی های لعاب دار مستطیلی می تواند کاشی های دستی و سوخته باشد. آنها فاقد فاز، اما از نظر بافت متنوع، فضای دیوار تزئینی را بالای پیشخوان آشپزخانه ایجاد می کنند.

کاشی‌های سیمانی در رنگ‌های روشن و طرح‌های عجیب و غریب همیشه یک لهجه رنگی قوی بر روی دیوار بالای آشپزخانه هستند. به طور دلپذیری به راه حل های ساده آشپزخانه روح می بخشد، گرم می کند و پویایی می بخشد.

کاشی های سیمانی آشپزخانه به دلیل ویژگی تزئینی خود می توانند تکه تکه به نظر برسند – فقط در اطراف “منطقه مرطوب” در آشپزخانه ، یعنی نزدیک سینک و ماشین ظرفشویی یا به شکل یک “پیاده رو” درخشان در منطقه آشپزخانه.

انتخاب کاشی های مناسب برای آشپزخانه شما نمی تواند بداهه باشد! لازم است به ویژگی های آشپزخانه خود فکر کنید و سوالات درستی از خود بپرسید.

آیا من به دنبال کاشی های کف، دیوار یا اسپلش بک هستم؟ کاشی کاری اسپلش بک آزادی بیشتری را برای خلاقیت شما باقی می گذارد زیرا استرس کمتری نسبت به کاشی کاری کف دارد.

نگهداری آن باید آسان باشد. کاشی هایی که به لکه حساس هستند بنابراین برای آشپزخانه مناسب نیستند.

سپس، سقوط اشیاء از همه نوع در هنگام پخت و پز رایج است. بنابراین، استحکام کاشی کاری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. برای مثال کاشی های سفالی نسبت به ظروف سنگی چینی یا گرانیت مقاومت کمتری دارند. همچنین توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه تصادف احتمالی، بافتی را انتخاب نکنید که خیلی صاف باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.