آتل فایبرگلاس موجب آتش سوزی متروپل شد

آسیب شناسی مچ شست به دلیل پیچ خوردگی، تاندونیت، یا آسیب شناسی روماتیسمی، سندرم تونل کارپال، ریزترروزیس است.

آتل فایبرگلاس دامنه مچ و شست را بی حرکت یا محدود می کند و در عین حال درد را در حین حرکت تسکین می دهد.

شایع ترین آسیب شناسی انگشت شست ریزارتروزیس است که در هنگام حرکت مخالف انگشت شست دردناک است، یعنی حرکتی که به انگشت شست اجازه می دهد با انگشتان دیگر دست روبرو شود.

آتل بی حرکتی یک محصول پزشکی است که به بیمار کمک می کند.آتل مچ و شست یک ارتز است که امکان نگهداری مچ دست و همچنین شست را برای مدت طولانی یا کوتاه فراهم می کند.

این وسیله پزشکی اغلب در هنگام پیچ خوردگی به عنوان یک مهار کننده استفاده می شود. برای ایجاد حداکثر راحتی در هنگام تثبیت مچ، آتل انگشتان شما را آزاد می گذارد.آتل بی حرکتی کامل مچ دست و شست را فراهم می کند.

این دستگاه علاوه بر محافظت از ناحیه دردناک در برابر ضربه های احتمالی، همچنان راحتی در حین استفاده را ارائه می دهد. با انتخاب اندازه مناسب، کارایی و راحتی آن را در هنگام استفاده افزایش می دهید.

این محصول به راحتی قابل شستشو است که به شما امکان می دهد بهداشت بی عیب و نقصی را به دست آورید.ارتز اجازه می دهد تا مچ دست و همچنین انگشت شست را برای مدت طولانی حفظ کند.

در واقع، آتل عمدتاً برای موارد رگ به رگ شدن یا فشرده سازی استفاده می شود. برای جلب رضایت بیماران، محصولات زیادی با قیمت های مختلف داریم. بنابراین می توانید یک آتل مچ دست و شست را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

برند، اندازه و مدل بر قیمت کالا تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید که تمامی محصولات ما از پشتیبانی کامل قیمت بهره مند هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.