زنی با غوره محلی شربت آبلیمو درست کرد

غوره محلی علاوه بر اینکه میوه ستاره ای در آخرین روز سال است، در زمان مناسبی نیز به عنوان یک عنصر برای تهیه دستور العمل های خوشمزه است.

در مورد فواید تغذیه ای آنها، کلیدهای مصرف آنها و سایر میوه ها و سبزیجات فصلی برای تمام ماه های سال 2022 اطلاعات کسب کنید.

برگ ها (شاخه ها) خزان کننده، قلبی شکل، سبز هستند، اما قبل از ریزش، در پاییز، رنگ هایی بین قرمز و زرد به خود می گیرند. همچنین دارای پیچک هایی است که به آنها امکان بالا رفتن می دهد.

تنه ها چوبی و خرخردار هستند و به آن شاخه های انگور می گویند.

گلهای مایل به سبز به صورت خوشه ای جمع شده و در بهار ظاهر می شوند. میوه ها (مغزها) پوستی سیاه یا طلایی متمایل به سبز دارند و دارای تفاله آبدار و دانه ها یا هسته هستند.

غوره محلی میوه ای خوراکی است و از آن شراب به دست می آید.غوره در کشورهای با آب و هوای معتدل از زمان های قدیم بشریت در طبیعت وجود داشته و برای غذا استفاده می شده است.

غوره یکی از سه ستون سه گانه مدیترانه ای را تشکیل می دهد و بنابراین، همراه با گندم و روغن زیتون جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای است.

این است که کشت آن به دوران باستان، حدود سه هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد، و بعدها در شبه جزیره ایبری، عمدتاً توسط رومیان، ترویج شد.

غوره محلی فصلی تازه بهترین لحظه خود را هم در ماه‌های پاییز و هم در ابتدای زمستان پیدا می‌کند و طعم آن نه تنها به تنوع، بلکه به نوع خاکی که در آن کشت می‌شود نیز بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.