کشف رب گوجه شایان در مزرعه علی آباد کتول دردسر ساز شد

رب گوجه شایان پوره غلیظی است که از گوجه فرنگی رسیده تهیه می شود. ابتدا آنها را له می کنند و از دو الک می گذرانند تا پوست و دانه ها جدا شوند.

سپس جرم حاصل در یک نصب ویژه جوشانده می شود: در طول فرآیند پخت و پز، رطوبت تبخیر می شود و غلظت مواد جامد چندین بار افزایش می یابد. نتیجه یک توده ضخیم است که در تهیه غذاهای مختلف استفاده می شود.نه گم نشده اند.

علاوه بر این، رب گوجه فرنگی باکیفیت حتی سالم تر از گوجه فرنگی تازه است. این یک محصول غلیظ است، بنابراین تمام مواد مفید موجود در آن نیز به شکل غلیظ تری هستند.

علاوه بر این، فناوری های مدرن تولید به شما امکان می دهد تمام خواص مفید محصول را ذخیره کنید.طبق GOST، فقط گوجه فرنگی باید در رب گوجه فرنگی طبیعی باشد.

بدون افزودنی: نشاسته، طعم دهنده ها، رنگ ها، نگهدارنده ها، حتی نمک و شکر غیر قابل قبول هستند. گوجه فرنگی از قبل حاوی همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. مابقی توسط تولیدکنندگان بی پروا اضافه می شود تا هزینه تولید را کاهش داده و کیفیت پایین محصول را پنهان کنند.

تمام مواد اولیه رب گوجه فرنگی و سایر محصولات با علامت تجاری در مزرعه خود ما رشد می کنند.

این در قلمرو ذخیره‌گاه دولتی در کاباردینو بالکاریا قرار دارد، بنابراین کل فرآیند رشد به شدت کنترل می‌شود: فقط از سس‌های مجاز در فدراسیون روسیه برای تغذیه گوجه‌فرنگی استفاده می‌شود و از آب چشمه‌ها و رودخانه کوهستانی برای تغذیه گوجه‌فرنگی استفاده می‌شود. آبیاری

گوجه فرنگی های برداشت شده تحت تمیز کردن چند مرحله ای و حذف دقیق قرار می گیرند فقط از میوه های رسیده و قوی بدون آسیب برای پاستا استفاده می شود. و در نهایت، زمانی که گوجه فرنگی ها به گیاه می رسند، تحت آزمایش اجباری آزمایشگاهی برای وجود آفت کش ها و نیترات ها قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.