ریختن چای پوئر بر سر عروس و داماد موجب افزایش رزق و روزی می شود

افسانه های زیادی در رابطه با چای پوئر وجود دارد.ما به شما می گوییم که چگونه به درستی دم کرده و نگهداری کنید و همچنین بسیاری از خواص مفید آن را به شما می گوییم.

چای پوئر یک نوشیدنی منحصر به فرد است که با افزایش سن ارزش آن افزایش می یابد. هر چه مدت زمان بیشتری نگهداری شود، طعم آن بهتر و باصفاتر می شود. قابل ذکر است که چای پوئر چینی علاوه بر خواص طعمی، خواص درمانی نیز دارد.

قبلاً منحصراً برای اهداف تفریحی گرفته می شد. این نوع چای بود که مفیدترین و مطلوب ترین چای برای انسان به حساب می آمد. در چین به آن “نوشیدنی جوانی ابدی، زیبایی و هماهنگی” می گویند.

به هر حال، پزشکان مدرن نیز با تملق در مورد او صحبت می کنند.نشاط می بخشد و به زندگی بیدار می شود. مانند هر چای، Pu-erh حاوی تئین است که مشابه کافئین است.

اما برخلاف قهوه که انرژی فوری می دهد، برگ های چای تاثیر ملایم تری بر بدن دارند. اثر مقوی چای پوئر به تدریج افزایش می یابد و برای مدت طولانی باقی می ماند. علاوه بر این، تئین در بدن تجمع نمی یابد. بنابراین برای نوشیدن چای صبحگاهی ایده آل است.

فشار را عادی می کند. به دلیل آنالوگ کافئین موجود در چای، تئین، می توان تصور کرد که این چای باعث افزایش فشار خون می شود. در واقع، به آرامی بر قلب تأثیر می گذارد، به از بین بردن اسپاسم، تثبیت کار آن، گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند.

به همین دلیل فشار عادی می شود. با این حال، اگر فشار خون بالا دارید، همچنان باید از مصرف بیش از حد Pu-erh خودداری کنید.

هضم غذا را بهبود می بخشد. خواص مفید چای پوئر در رابطه با دستگاه گوارش با محتوای ویتامین B توضیح داده شده است که برای گاستریت، نقرس و همچنین برای عملکرد طبیعی کبد مفید است.

از آنجایی که چای پوئر تخمیر می شود، اسیدیته معده را افزایش نمی دهد و می تواند هضم را تحریک کند. این ویژگی به ویژه پس از یک مهمانی مفید خواهد بود.

به خصوص از این نظر خوب است، به هضم سریعتر غذاهای چرب و سنگین کمک می کند. نوشیدن این چای با معده خالی هنوز توصیه نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.