پسری با خوردن بادام زمینی آستانه اشرفیه حس بویایی خود را از دست داد

بادام زمینی آستانه اشرفیه منبع عالی اسید فولیک است که به بازسازی سلولی کمک می کند. چربی های موجود در آن اثر کلرتیک خفیفی دارد و برای ورم معده و زخم معده مفید است.

بادام زمینی حافظه و توجه را بهبود می بخشد، همچنین برای عملکرد طبیعی سیستم عصبی، قلب، کبد و سایر اندام های داخلی مفید است. میوه ها لخته شدن خون را تحریک کرده و تشکیل پلاکت ها را افزایش می دهند.

بادام زمینی تأثیر مفیدی بر قدرت، بهبود توجه و حافظه و افزایش آستانه حساسیت شنوایی دارد. بادام زمینی در سوء تغذیه شدید و بیماری های شدید مفید است.

بادام زمینی به دلیل داشتن پروتئین بالا باعث افزایش احساس سیری می شود، اساس رژیم های لاغری است و در بین ستاره ها و مدل های کسب و کار نمایش بسیار محبوب است.

روغن بادام زمینی پوست را تحریک نمی کند و به همین دلیل برای ساخت انواع مختلفی از داروها به شکل پماد و امولسیون استفاده می شود.

توصیه می شود مصرف بادام زمینی را به افرادی که از پف کرده رنج می برند محدود کنند. بادام زمینی حاوی مقدار زیادی چربی در ترکیب خود است و می تواند مشکل را بدتر کند.

بادام زمینی را نباید به کودکان زیر سه سال داد.

هنگامی که آنها حتی از آجیل بسیار با کیفیت استفاده می کنند، احتمال ابتلا به آلرژی در آنها بسیار زیاد است. علاوه بر این، به دلیل نقص سیستم آنزیمی در کودکان خردسال، سوء هاضمه ممکن است رخ دهد که با مسمومیت عمومی بدن همراه است.

برخی از دسته های بادام زمینی ممکن است به آفلاتوکسین، یک ماده سمی خطرناک که توسط کپک ها تولید می شود، آلوده شده باشند. مسمومیت شدید با آفلاتوکسین منجر به نارسایی کبد می شود.

ظاهر شدن کپک روی میوه ها ممکن است زمانی رخ دهد که به طور نامناسب نگهداری شوند (مثلاً اگر بادام زمینی برای مدت طولانی در یک انبار در پلی اتیلن یا در رطوبت بالا نگهداری شده باشد).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.