کفش کوهنوردی سالومون ایرانی علت اصلی بالا رفتن دلار

بدیهی است که اکثر کفش کوهنوردی سالومون ایرانی تریل وزن سبک تری نسبت به اکثر چکمه ها دارند. به خاطر داشته باشید که وزن کفش شما حیاتی است و تأثیر زیادی بر راحتی ماجراجویی شما در فضای باز دارد، چه یک پیاده روی یک روزه یا یک پیاده روی.

نکته مهم دیگری که باید در اینجا به خاطر داشته باشید این است که دنده سنگین تر نیز بر ضربان قلب شما تأثیر می گذارد.

وقتی در حال پیاده روی هستید، می خواهید ضربان قلب خود را بین 40 تا 70 درصد حداکثر ظرفیت خود نگه دارید، زیرا ماندن در این محدوده به استقامت کمک می کند.

اگر قصد دارید یک پیاده روی 8 ساعته در فضای باز داشته باشید، مطمئناً نمی خواهید فقط در یک ساعت خسته شوید زیرا وزن اضافی را تحمل می کنید.

برخلاف بیشتر چکمه‌ها، کفش‌های پیاده‌روی از مواد سبک ساخته شده‌اند و بنابراین از نظر وزن کلی برنده واضحی هستند.

کفش

اگر یک تکه کفش خاص به خوبی ساخته شده باشد یعنی با چسب باکیفیت و دوخت های محکم، طول عمر آن بیشتر به مواد بستگی دارد.

وقتی صحبت از کفش پیاده روی می شود، تقریباً هر چکمه و کفشی از چرم یا مواد مصنوعی ساخته می شود.

برخلاف چکمه‌ها، کفش‌های پیاده‌روی تقریباً هرگز از چرم ساخته نمی‌شوند. این به این دلیل است که چرم برای کفش های تریل بسیار سنگین است که باید انعطاف پذیر و چابک باشند.

برای این موضوع، یک کفش پیاده‌روی هرگز انتخاب خوبی برای زمین‌های سنگی استثنایی نیست، جایی که به راحتی در معرض ساییدگی قرار می‌گیرد.

با این حال، بسیاری از علاقه مندان به پیاده روی فقط از مسیرهای جنگلی صاف که گاهی اوقات حتی آسفالت می شوند پیاده روی می کنند.

برای این افراد، یک کفش پیاده روی معمولی یا یک تریل رانر به دلیل وزن کمتر، انتخاب بهتری است.

با این حال، چکمه‌ها دوام بی‌نظیری را ارائه می‌کنند و اگر به کفشی نیاز دارید که بتوانید برای سال‌های آینده از آن استفاده کنید، بهترین گزینه شماست.