کشف لوله پلی اتیلن گازی ۲۵ در اعماق اقیانوس آرام

رزین های پلی اتیلن (PE) به لوله پلی اتیلن گازی ۲۵ و اتصالات در مقیاس بزرگ تبدیل می شوند احداث شبکه های انتقال و توزیع آب و گاز طبیعی. مانند
نشان داده شده در آمار اخیر، بیش از 22000 کیلومتر لوله پلی اتیلن را تشکیل می دهد.

شبکه گاز فشار متوسط الجزایر و کلیه توزیع گاز تازه نصب شده سیستم های سراسر کشور به دلیل نسبتاً نسبی آن منحصراً از پلی اتیلن ساخته شده اند.

هزینه کم، سهولت نصب و نگهداری و دوام طولانی مدت در برابر تخریب محیط زیست؛ این خواص آن را به یک جایگزین واقعی برای فلز تبدیل کرده است.

علیرغم استقبال گسترده از لوله های پلی اتیلن به عنوان یک جایگزین اقتصادی، ایمنی و قابلیت اطمینان، به ویژه برای درازمدت ترد، مسائل اساسی باقی می مانند.

شکست و ترک خوردگی تنشی تسریع در هر دو شبکه آب و گاز، مطالعات زیادی برای برجسته کردن جنبه های مختلف رفتاری انجام شده است.

لوله های پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) و لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) از نظر طول عمر، مشخصات مکانیکی، رابطه ساختار، مکانیسم های شکست، اتصال لوله و اثرات زیست محیطی.

تا حدودی می توان خواص مکانیکی را کنترل کرد پلیمرهای نیمه بلوری با مدیریت مورفولوژی [8] در طول پردازش عملیات مدول یانگ و استحکام کششی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

در جهت گیری برشی کنترل شده در HDPE قالب گیری تزریقی و تزریقی با فشار بالا به دلیل ظاهر بسیار جهت گیری به دست آمده است.
سازه های.

آزمایش مکانیکی شبه استاتیکی HDPE پردازش شده با جهت گیری کنترل شده برشی در قالب گیری تزریقی بهبود 59 درصدی را نشان داد، مدول خمشی در مقایسه با عملکرد مکانیکی نمونه‌های قالب‌گیری تزریقی معمولی.

جستجوی هندسی همگن ابعاد از نظر قطر و ضخامت دیواره که نشان داده شده است با نسبت ابعاد استاندارد (SDR نسبت بین لوله بیرونی است.