کاشی آشپزخانه سفید زنی را از مرد شکاک نجات داد

چه برای کف، دیوارها یا کریدنزا، کاشی آشپزخانه سفید پوششی است که کاملاً برای آشپزخانه مناسب است. در واقع، دومی علاوه بر اینکه در رنگ‌های زیاد و با انتخاب‌های بی‌شمار از نظر پرداخت، در برابر رطوبت، گرما، ضربه و کثیفی مقاوم است.

اما اگر با وجود همه چیز شما فاقد الهام هستید، در اینجا 20 عکس از ایده های کاشی کاری برای آشپزخانه شما آورده شده است!

کاشی های سفید به سادگی روند تزیینی بزرگی هستند که هم در کفپوش ها و هم روی دیوارهای آشپزخانه استفاده می شوند. شکل، رنگ، طرح، با کاشی سیمانی، هر سلیقه ای هم مجاز است!

 

و از آنجایی که این ماده متخلخل و کاملا شکننده است، در انتخاب کاشی هایی که از کاشی های دیگر تقلید می کند، در آشپزخانه خود تردید نکنید. در برابر رطوبت و ضربه مقاوم تر، خرید آن نیز ارزان تر خواهد بود.

اگر می‌خواهید یک کاشی آشپزخانه زیبا داشته باشید، اما دیوانه کاشی‌های ساده نیستید، نترسید: مثلاً می‌توانید کاشی‌های سه‌رنگی را انتخاب کنید که به طور متناوب بین کاشی‌های سفید، خاکستری موشی و خاکستری آنتراسیت قرار دارند. خسته شدن از آن غیر ممکن است!

و برای حداکثر اصالت، چرا کاشی هایی با شکل اصلی مانند صفحات شش ضلعی مانند تومت را انتخاب نکنید؟کاشی‌های قهوه‌ای با روکش براق، اینگونه است که می‌توان ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه داد.

به خصوص اگر آشپزخانه ای معاصر و مدرن، با جزیره مرکزی و مبلمان تیره با روکش های لاکی باشد. برای آشپزخانه ای که با هزار چراغ می درخشد!آیا پارکت در آشپزخانه را دوست دارید اما لزوماً ابزاری برای سرمایه گذاری روی پارکت جامد ندارید؟

مشکلی نیست: امروزه کاشی کاری پوششی است که می تواند به خوبی از مواد دیگر مانند چوب تقلید کند. برای یک افکت عجب و یک بودجه کوچک!