پسری با دیدن پارچه مبلی oyaz رنگ چشم هایش تغییر کرد

دوست دارید مبلمان خود را با پارچه مبلی oyaz بپوشانید که مخمل نرم، پلی استر مقاوم، چرم قابل ردیابی یا پشم تایید شده را می خواهید. هر پارچه ای که قلب شما برای آن می تپد، ما چیزی را داریم که شما می خواهید. و بیشتر.

تمام پارچه‌ها و چرم‌های اثاثه یا لوازم داخلی ما عاری از فلزات سنگین و مواد شیمیایی خطرناک هستند و تنها با استفاده از رنگ‌های طبیعی و زیست تخریب‌پذیر رنگ می‌شوند. چرم های ما 100% قابل ردیابی هستند.

به عبارت دیگر، ما همیشه می توانیم سفر چرم را از تولید کننده تا اتاق نشیمن شما مستند کنیم که به ما امکان می دهد کیفیت چرم های خود را تضمین کنیم.

کارخانه های بافندگی و تولید کنندگان ما نیز از بالاترین استانداردهای زیست محیطی، کیفیت و پایداری پیروی می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ و پوشش را با وجدان راحت انتخاب کنید.

پس استراحت کنید و پارچه روکشی را بیابید که ضربان قلب شما را تندتر می کند و در چشمانتان به شما ستاره می بخشد.الیاف پلی استر و نایلون سایش سختی دارند و مراقبت از آنها آسان است.

اگر به مواد مقاومی نیاز دارید، این نوع پارچه را به شدت توصیه می کنیم. برخی از پارچه‌ها، مانند مخمل، وقتی نور از بیش از یک جهت به طور همزمان می‌آید، تغییر رنگ می‌دهند.

این یک اشتباه نیست بلکه یک ویژگی طبیعی پارچه است که ظاهر جذاب آن را به آن بخشیده است.برای اشباع و تمیز کردن لکه، ما کیت مراقبت Bolia را توصیه می کنیم که فقط حاوی محصولات آزمایش شده و تایید شده است.

هنگام جاروبرقی یا تمیز کردن لکه خیلی محکم روی پارچه نکشید، ممکن است باعث ایجاد پرز شود. لباس های تیره مانند جین می توانند پارچه های سفید را با مالش آغشته کنند، به خصوص شلوار جین جدید روی مبل روشن.