پزشکی با فوم ورقه ای بینی بیمارش را عمل کرد

فوم ورقه ای بهترین جایگزین پانل های ام دی اف هستند زیرا ضد خش، مقاوم در برابر ضربه، ضد باکتری، وزن سبک و در رنگ های مختلف هستند.

به دلیل ضد آب بودن و قابلیت شستشوی تاپ فوم، می توان از آن در سازه های حمام و دستشویی استفاده کرد. تاپ فوم مانند چوب و ام دی اف را می توان بدون ترک برش، چسب و میخ زد.

بنابراین تاپ فوم را می توان به راحتی توسط نجارها یا کابینت سازها استفاده کرد.فوم ورقه ای در مکان های مرطوب تغییر شکل نمی دهند و پوسته پوسته نمی شوند، بنابراین برای قایق ها و کشتی ها بسیار مناسب است.

مقاوم در برابر حشرات و موذی ها خطرات سلامتی را کاهش می دهد و سلامت جسمی خانواده را بهبود می بخشد.

ازفوم ورقه ای می توان برای ایجاد سقف های دکوراتیو و افتاده در طراحی داخلی استفاده کرد. همچنین از آنجایی که تاپ فوم عایق صوتی خوبی دارد، می توان از آن در ساخت در و پنجره نیز استفاده کرد.

پوشش فوم سفت و سخت نوعی عایق است عایق مداوم ، به طور دقیق که در قسمت بیرونی ساختمان اعمال می شود. عایق سفت و سخت مداوم یک راه حل ساختمانی است که یک محفظه ساختمان از نظر حرارتی کارآمد را فراهم می کند.

غلاف عایق بندی سفت و سخت از یک فوم پلاستیکی سفت و سخت ساخته شده است که به طور معمول در تخته های 4 × 8- یا 4 × 10 فوت فروخته می شود.

تابلوها در چندین ضخامت و مقادیر R در دسترس هستند. ضخامت 1 اینچ و 2 اینچی متداول است. عایق سفت و سخت محافظت حرارتی را فراهم می کند و همچنین می تواند به عنوان سد هوا و رطوبت عمل کند.