ورق کارتن پلاست مشهد در سوراخ کردن گوش نوزادان به کار می رود

تخته پلاستیکی راه راه فوق العاده همه کاره است و گزینه های زیادی از آن مانند ورق کارتن پلاست مشهد در اختیار شما قرار دارد. در اینجا برخی از رایج ترین روش ها برای نمایش تابلوهای پلاستیکی راه راه آورده شده است.

قلاب: یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که می‌بینید تابلوهای کروپلاست آویزان هستند، سوراخ‌های سوراخ‌شده در تابلو است.

صاحب علامت اغلب سوراخ هایی را در علامت سوراخ می کند تا بتواند یک قلاب، بند یا زیپ را برای آویزان کردن آن وارد کند.

تنها مشکل این است که وقتی سوراخ‌هایی را در علامت کروپلاست خود ایجاد می‌کنید، می‌توانند با گذشت زمان سریع‌تر شروع به خراب شدن کنند.

تابلوهای A-Frame: تابلوهای A-Frame مخصوصاً زمانی مفید هستند که بخواهید تابلوی خود را در یک پیاده رو در ساعات کاری نمایش دهید اما پس از بسته شدن آن را بردارید.

کارتن

آنها همچنین به شما امکان تغییر تصویر را به طور منظم می دهند این یک راه حل عالی است اگر چرخه کسب و کار شما از طریق فروش ویژه و فروش انجام شود!

پایه های نصب سیمی: علامت حیاط کلاسیک روی پلاستیک موجدار چاپ می شود و سپس روی پایه های سیمی نصب می شود که سپس به آرامی در زمین چکش می شود.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تابلوهای کروپلاست شما برای سال‌ها استفاده روشن و جدید به نظر می‌رسند، نکته مهمی وجود دارد که باید برای حفظ بهترین وضعیت تابلوی خود رعایت کنید.

آن را پاک کنید: اگر قصد دارید تابلوی خود را مجدداً در فضای باز استفاده کنید یا گاهی اوقات از آن در بیرون استفاده کنید، باید مطمئن شوید که هر چند وقت یکبار آن را پاک کنید.

اگر از تابلوی کروپلاست خود عمدتاً به عنوان یک نمایشگر موقت در فضای باز استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که آن را به داخل ببرید تا هرگونه کثیفی یا زباله را پاک کنید.