لباس نوزادی پنج تکه ای که می تواند با کودک شما خاله بازی کند

لباس نوزادی پنج تکه جنی و جک با اندازه‌های مناسب برای نوزادان تا 18 سال، یک فروشگاه یک‌جا برای قطعات کلاسیک و خوش‌ساخت است، بیشتر قطعات جنی و جک که برای پسرم خریدم.

در برابر همه نابسامانی‌هایی که معمولاً با نوزادان پیش می‌آیند مقاومت می‌کنند و به خواهر و برادرهای آینده منتقل می‌شوند، که نشان دهنده کیفیت است. من عاشق توجه به جزئیات اینجا هستم.

همانطور که بسیاری از ما می دانیم، زارا طیف گسترده ای از سبک ها را در قیمت های مختلف و در تعدادی از سبک های خنثی ارائه می دهد. من به تیپ های شیک و شیرین که نرم و باکیفیت هستند بی تفاوت هستم.

به‌علاوه، متوجه شدم که اندازه‌ها اتاق تکان دادن بیشتری را ارائه می‌دهند، به طوری که پسرم می‌توانست قطعات را برای مدت طولانی‌تری نسبت به سایر مارک‌ها بپوشد.

به خصوص در ابتدا، شما هرگز نمی توانید نوزادان زیادی داشته باشید. این لباس‌های کودک عزیز بادوام، نرم، از پنبه ارگانیک ساخته شده‌اند و در هر رنگی که می‌توانید رویای آن را داشته باشید موجود است.

من همچنین دوست دارم که آنها به صورت مجموعه ای بیایند تا بتوانید به جای شکار یکی یکی، چند دقیقه صرفه جویی کنید، بدون توجه به سبک فرزند شما، مونیکا + اندی چاپی دارد که مناسب اوست.

آیا کودک شما واقعاً گلدن رتریور شما را دوست دارد؟ مونیکا + اندی یک شخصیت دوست داشتنی دارد که آن را جشن می گیرد. شما آن را نام ببرید، آنها احتمالاً یک لباس پنبه ای ارگانیک نرم برای شما و کودکتان دارند تا از آن لذت ببرید.

من شخصاً عاشق این هستم که چگونه تکه‌های آن‌ها به راحتی پوشیده و درآورند (مانند این کیمونوی عزیز یک تکه)، طیف وسیعی از لباس‌های نوزاد پهر که در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های ملایم و آرام موجود است، همیشه یک انتخاب عالی است.

پارچه ها فوق العاده نرم و بادوام هستند و شما بارها و بارها به سراغ قطعاتی از این برند خواهید رفت. پهر با جزییات جزئی مانند روفله یا کراوات کیمونو، برای یک موقعیت خاص یا یک روز استراحت در خانه احساس مناسبی می کند.