لابستر غذای پرکلسترول که نقش مهمی در متابولیسم دارد

خرچنگ با 124 میلی گرم در هر 3 اونس گوشت پخته شده یک غذای پرکلسترول در نظر گرفته می شود.

تیروئید شما نقش مهمی در متابولیسم، تنظیم مبل سلطنتی طوسی رشد و تکامل و تنظیم مناسب هورمون‌ها، از جمله دیگر عملکردهای بدن دارد.

شاد و سالم نگه داشتن تیروئید برای سلامت کلی و احساس روزانه شما بسیار مهم است.

در مورد کلسترول موجود در خرچنگ چیست؟

این مقدار زمانی تقریباً شومیز دامن مجاز توصیه شده روزانه برای افراد سالم و تقریباً دو سوم حد مجاز برای افراد در معرض خطر بیماری قلبی در نظر گرفته می شد.

این به این دلیل بود که تصور می شد مصرف بیش از حد کلسترول غذایی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش دهد.

با این حال، کلسترول غذایی که می خوریم، از جمله خرچنگ، تأثیر بسیار کمتری بر کلسترول خون از آنچه در ابتدا تصور می کردیم (برای اکثر افراد سالم) دارد.

نوع چربی که می خوریم تعبیر خواب سیب زرد چربی های اشباع، ترانس و غیر اشباع راون می گوید: تاثیر بیشتری بر کلسترول خون دارد.

در واقع، در سال 2015، وزارت کشاورزی آمریکا بر اساس شواهدی مبنی بر اینکه کلسترول رژیم غذایی با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ارتباط خوبی ندارد، توصیه محدود کردن کلسترول رژیم غذایی به 300 میلی گرم را از دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها حذف کرد.

در عوض، دستورالعمل ها تمرکز لابستر بر محدود کردن مصرف چربی های اشباع شده و حذف چربی های ترانس از رژیم غذایی را پیشنهاد می کنند، در حالی که مصرف چربی های غیراشباع را نیز افزایش می دهند.

در حالی که بسیاری از غذاهای با کلسترول بالا مانند تکه های خاصی از گوشت قرمز و برخی از محصولات لبنی نیز دارای چربی اشباع شده بالایی هستند  و بنابراین باید محدود شوند خرچنگ و سایر صدف ها مانند میگو حاوی چربی اشباع شده بسیار کمی هستند و منبع خوبی از پروتئین برای بسیاری هستند.

  • منابع:
    1. Is Lobster Healthy? Here’s What a Dietitian Says
  • تبلیغات: 
    1. شگفتیهای زندگی یک فرد میلیاردر!
    2. حادثه تلخی که برای گلخانه ای پر از گل رز افتاد!
    3. مصرف میگو برای رشد جنین
    4. با شادی روزانه به جنگ بیماری بروید!