عسل کنار درجه یک درد زایمان را کم می کند

چندین مطالعه نشان داده اند که عسل کنار درجه یک می تواند فشار خون را کاهش دهد. از آنجایی که فشار خون بالا با بیماری قلبی و سکته مغزی مرتبط است، کنترل فشار خون می تواند خطر بیماری را کاهش دهد و از سلامت قلب حمایت کند.

هنگامی که گلوی شما درد می کند، یک پوشش ملایم عسل خام در چای می تواند بافت های ملتهب را تسکین دهد و درد را کاهش دهد.

علاوه بر این، عسل خام می تواند سرفه را سرکوب کند، که آن را به گزینه خوبی قبل از خواب در زمانی که با سرماخوردگی بد یا عفونت تنفسی مبارزه می کنید تبدیل می کند.

شواهدی مبنی بر اثربخشی عسل خام در کاهش علائم و شدت آلرژی فصلی وجود دارد.

گرده و بره موم زنبور عسل ممکن است درجاتی از ایمونوتراپی را فراهم کنند، به ویژه زمانی که عسل خام محلی را از منطقه خاص خود مصرف می کنید.

عسل

عسل خام علاوه بر آنتی اکسیدان ها حاوی روی، آهن و پتاسیم است که برای انواع عملکردهای فیزیولوژیکی طبیعی مانند حمایت از سیستم ایمنی، انتقال اکسیژن، هدایت تکانه های عصبی و هدایت سیگنال های الکتریکی در قلب ضروری هستند.

از آنجایی که عسل خام شکلی از قند ساده است، می تواند انرژی را سریع افزایش دهد.

به عنوان مثال، به جای مصرف ژل های انرژی فرآوری شده، چسبنده و مملو از مواد شیمیایی، دوندگان ماراتن و سایر ورزشکاران ممکن است استفاده از عسل خام را راهی سالم تر برای پر کردن ذخایر گلیکوژن در طول یک تلاش ورزشی بدانند.

عسل مانوکا نوعی عسل بومی نیوزلند است. این توسط زنبورهایی تولید می شود که گل Leptospermum scoparium را گرده افشانی می کنند که معمولاً به عنوان بوته Manuka شناخته می شود.

خواص ضد باکتریایی عسل مانوکا چیزی است که آن را از عسل سنتی متمایز می کند. متیل گلیوکسال ماده فعال آن است و احتمالاً مسئول این اثرات ضد باکتریایی است.