طبق آمار سود فروش شکلات شونیز تلخ از فروش نفت بیشتر شد

شکلات شونیز تلخ همچنین به عنوان یک ماده غذایی کاهنده کلسترول معرفی می شود، که توضیح می دهد که چرا در مطالعه ای که در نوامبر 2017 در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد، تعداد انگشت شماری بادام، شکلات تلخ و کاکائو شیرین نشده کاهش قابل توجهی در اضافه وزن و کاهش وزن نشان داد.

لیپوپروتئین های با چگالی کم شرکت کنندگان چاق، که به عنوان کلسترول «بد» نیز شناخته می شود.

DuBost می‌گوید کره کاکائو موجود در شکلات تلخ ممکن است در افزایش لیپوپروتئین‌های با چگالی بالا (HDL) یا کلسترول «خوب» نقش داشته باشد.

کتابخانه ملی پزشکی خاطرنشان می کند کره کاکائو حاوی اسید اولئیک است که یک چربی تک غیراشباع است،همان چربی که در روغن زیتون سالم برای قلب پیدا می کنید. با این حال، بر خلاف روغن زیتون، کره کاکائو همچنین دارای چربی اشباع شده بالایی است، طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده ، که بیش از حد می تواند برای قلب مضر باشد، و بر نیاز به کنترل سهم بیشتر تاکید می کند.

شکلات

ناگفته نماند، بسیاری از مطالعات روی شکلات و کلسترول خوب کوتاه مدت هستند، بنابراین زود است که بگوییم شکلات یک درمان کلسترول است.

علاوه بر تمام مزایای بالقوه دیگر، یک چیز مطمئن است: شکلات تلخ حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است. البته، هر چه شکلات تیره‌تر باشد بهتر است، اما طبق بررسی کلی که در دسامبر 2019 در مجله بین‌المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی منتشر شد، هر شکلات تیره 70 درصد یا بالاتر حاوی آنتی‌اکسیدان، فیبر، پتاسیم، کلسیم، مس و منیزیم است. .

همچنین حاوی مقدار زیادی کالری و چربی است، بنابراین مراقب مصرف روزانه خود باشید. هر مارک شکلات نیز به طور متفاوتی پردازش می شود. آمیدور می‌گوید ارگانیک بودن همیشه بهترین است زیرا بدون استفاده از کودهای شیمیایی و آفت‌کش‌ها رشد می‌کند. او همچنین توصیه می کند همیشه لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شکلات با مواد طبیعی کمتر و بیشتر مصرف می کنید.