زنی با کشمش سبز درجه ۱برای دخترش ماکارونی درست کرد

بسیاری از مواد معدنی ضروری مانند منیزیم و پتاسیم در کشمش سبز درجه ۱ وجود دارد. اینها به ویژه در کاهش اسیدیته مفید هستند. علاوه بر این، آنها همچنین بسیاری از شرایط متابولیک را که منجر به مسمومیت خون می شود، تسکین می دهند.

از این رو، آنها یک درمان موثر در برابر بسیاری از شرایط بهداشتی هستند.

مصرف آن یک راه عالی برای مبارزه با ریزش مو، بیماری های پوستی و درد مفاصل است. کشمش به تنظیم سطح pH بدن برای جلوگیری از اسیدیته و عوارض جانبی آن کمک می کند.

از آنجایی که آنها سرشار از فیتوکمیکال های فنلی هستند، عوامل ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی عالی هستند.

کشمش برای تسکین عفونت های باکتریایی یا تب ناشی از ویروس ها مفید است.

همچنین حاوی بسیاری از فیتونوترینت های پلی فنلی است که برای سلامت چشم بسیار مفید هستند.

از آنجایی که آنها از چشمان ما در برابر بسیاری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند، می توانیم با مصرف منظم کشمش از چندین بیماری چشم مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارید جلوگیری کنیم.

کشمش

آنها همچنین منابع خوبی از ویتامین A و بتا کاروتن برای بهبود بینایی برای حفظ سلامت چشم هستند.

اگر احساس ضعف می کنید، برای تقویت روحیه، یک مشت کشمش بخورید. آنها مملو از کربوهیدرات ها، به ویژه قندهای طبیعی از جمله گلوکز و فروکتوز هستند.

به همین دلیل است که کشمش همیشه در مواقعی که نیاز به افزایش سریع انرژی دارید مفید است. آنها همچنین به جذب خوب تمام مواد مغذی ضروری از جمله پروتئین در بدن کمک می کنند.

تعجب آور نیست که بدانید بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان برای بالا بردن سطح انرژی خود مقدار زیادی کشمش می خورند.

یکی دیگر از مزایای بزرگ کشمش این است که حاوی ماده شیمیایی گیاهی به نام اسید اولئانولیک است که محافظت فوق العاده ای در برابر انواع مشکلات دندانی ارائه می دهد.

اگر از پوسیدگی، پوسیدگی دندان یا دندان های شکننده رنج می برید. کشمش از رشد باکتری در دهان جلوگیری می کند. علاوه بر این، کشمش همچنین سرشار از کلسیم برای محافظت از مینای دندان است.