روفرشی شش متری مخملی که با پوست خرگوش درست شد

چگونه روفرشی شش متری مخمل واقعا کار می کند؟ استفاده از محافظ فرش می تواند عمر فرش را افزایش دهد، آخرین پست ما را بخوانید تا با نحوه عملکرد محافظ فرش و مزایای آن آشنا شوید.

اکثر فرش‌های جدید دارای یک «درمان محافظتی» هستند که در زمان تولید یا فروشگاه روی آن‌ها اعمال می‌شود. اگرچه این پوشش نامرئی “ضد گلوله” نیست، شما از یک “عمل سه گانه” ویژه بهره مند خواهید شد که…

  •  نشت مایعات را دفع می کند
  •  مقاومت در برابر آسیب به الیاف
  •  کثیفی و خاک را از روی فرش خارج می کند

فرش های شما تحت حمله دائمی خاک، گرده ها و مواد حساسیت زا در خانه قرار دارند. اینها به دام افتاده و در فرش نگه داشته می شوند که گویی فیلتری برای خانه شما هستند.

متأسفانه وقتی روی فرش راه می روید و محافظ را می خراشید، شن در خاک به الیاف ساییده می شود. خوشبختانه این آسیب فقط به پوشش محافظ است؛ بنابراین با تمیز کردن، می توان فرش را به حالت “مثل نو” بازگرداند.

بدون تمیز کردن منظم حرفه ای و تجدید درمان محافظ، کثیفی و شن مانند چاقو مستقیماً به الیاف بریده می شود و ظاهر آنها را خراب می کند و آسیب جبران ناپذیری ایجاد می کند.

بنابراین حتی با بهترین سیستم تمیز کننده ممکن نمی توان آسیب را از بین برد. علاوه بر این، بدون تمیز کردن منظم ریزش ها، گرده های «هوا» و مواد حساسیت زا به اعماق فرش نفوذ می کنند.

هم برای سلامتی و هم برای ظاهر فرش، توصیه می‌شود که خانواده‌های معمولی، فرش‌های خود را هر ۱۲ ماه یکبار به‌طور حرفه‌ای تمیز کنند.

اگرچه ممکن است خاک را نبینید، از تجمع کثیفی‌های مضر و مضر شگفت‌زده خواهید شد. شن در پایه فرش. این کار مانع از بین بردن کل پوشش محافظ و آسیب طولانی مدت به الیاف می شود.

راه حل بلند مدت حفاظت مجدد

محافظت مجدد از فرش تازه تمیز شده، سپر محافظ اصلی «سه‌کاره» فرش شما را با…

  1. دفع نشت مایعات، به شما این امکان را می دهد که آنها را تمیز کنید تا فرش طولانی تر به نظر برسد.
  2. مقاومت در برابر آسیب به الیاف باعث ماندگاری طولانی‌تر فرش‌ها می‌شود، که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما برای جایگزینی آنها می‌شود.
  3. کثیفی و خاک را از فرش خارج می کند و باعث می شود جاروبرقی تمیز شود و سالم بماند.

از فرش‌های خود محافظت کنید تا از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید تا مجبور نباشید فرش را تعویض کنید و خانه‌تان را سالم و فرش‌ها را برای سال‌ها زیبا کنید.