رشد و ترمیم بافت بدن و سلامتی قلب با لابستر

فواید خرچنگ برای سلامتی قلب
در حالی که خرچنگ دارای مقدار قابل توجهی سدیم است مبل سلطنتی طوسی که می تواند بر سلامت قلب تأثیر منفی بگذارد، سایر چربی های مفید موجود در خرچنگ می توانند از التهاب و تصلب شرایین جلوگیری کنند.

اگر مشکلات قلبی دارید، احتمالا باید از خوردن خرچنگ اجتناب کنید، اما غلظت بالای امگا 3 و امگا 6 موجود در خرچنگ در واقع می تواند به تعادل کلسترول شما در مقادیر متوسط کمک کند.

شناخت را بهبود می بخشد
تعدادی از مواد معدنی و ویتامین‌های منحصربه‌فرد در شومیز دامن یافت می‌شود، از جمله ویتامین B مهم، B12، که به طور مستقیم با حفظ یکپارچگی عصبی و حفظ عملکرد صحیح سیستم عصبی شما مرتبط است.

علاوه بر این، خرچنگ منبع بسیار خوبی از کولین است، یکی دیگر از مواد مغذی محلول در آب که می تواند تولید انتقال دهنده های عصبی را افزایش دهد. این می تواند عملکرد و کارایی مغز را افزایش دهد و حتی از شما در برابر اثرات بیماری های عصبی محافظت کند.

لابستر

انرژی را افزایش می دهد
یکی از بهترین چیزهایی تعبیر خواب سیب زرد که در مورد این غذای لذیذ زیر دریا وجود دارد، محتوای بالای پروتئینی است که در آن گوشت خوشمزه یافت می شود.

پروتئین بخشی ضروری از رژیم غذایی ما است، زیرا می تواند به ما انرژی بدهد.

در حالی که محتوای پروتئین در رژیم غذایی ما برای رشد و ترمیم مورد نیاز است، هر محتوای استفاده نشده برای استفاده به عنوان انرژی ذخیره می شود.

اگر قبلاً یک رژیم غذایی با پروتئین بالا دارید، یک دوز هفتگی خرچنگ انرژی بیشتری برای کار و لذت به شما می دهد.

رشد و ترمیم
همانطور که در بالا ذکر شد، لابستر یک منبع غنی از پروتئین است که عنصر اصلی ساختمان بدن ما است.

با افزایش مصرف پروتئین، می‌توانیم سلول‌های جدید بسازیم، بافت‌های آسیب‌دیده را ترمیم کنیم، استخوان‌ها را تقویت کنیم و به طور کلی اطمینان حاصل کنیم که همه سیستم‌های اندام‌مان به طور موثر کار می‌کنند.

 

  • منابع:
    1. 5 Surprising Benefits Of Lobster
  • تبلیغات: 
    1. شگفتیهای زندگی یک فرد میلیاردر!
    2. حادثه تلخی که برای گلخانه ای پر از گل رز افتاد!
    3. مصرف میگو برای رشد جنین
    4. با شادی روزانه به جنگ بیماری بروید!