راه رفتن با دمپایی یکبار مصرف هتلی عضلات پای شما را تقویت می کند

هتل ها بسته به کیفیت و هزینه دمپایی های متنوعی را انتخاب می کنند. دمپایی یکبار مصرف هتلی  ساده ترین و ارزان ترین مدل در بین دمپایی های هتلی است.

مشاهده این دمپایی ها در بسیاری از موسسات امکان پذیر است. زیره آن از اسفنج 2 میلی متری و قسمت رویی دمپایی از پارچه ظریف ساخته شده است. دمپایی ها با خط داخلی پشتیبانی می شوند و ظاهری محکم می دهندد.

دمپایی حوله ای تک لایه: در زیره و قسمت بالایی از اسفنج 2 میلی متری استفاده شده است. آنها در یک حوله پیچیده می شوند و به پا احساس نرمی و پنبه ای می دهند. رطوبت را بیشتر جذب می کند.

دمپایی هتلی 

یک دمپایی حوله ای دو لایه:  اسفنج 2 میلی متری در پایه و 4 میلی متری در قسمت بالایی استفاده شده است. 160 گرم حوله برای پوشاندن اسفنج بالا و 70 گرم حوله برای پوشاندن اسفنج زیر استفاده شد.

پیچیدن پا، حس نرم و راحتی مشتریان را بسیار راضی می کند. در فصل زمستان استفاده می شود. این یکی از مدل های مورد علاقه مشاغل لوکس است. همچنین می توان لوگوی تجاری و نقوش خاصی را روی آن گلدوزی کرد.

مدل تابستانی و رویه باز: دمپایی دولایه تری می باشد. ویژگی ها دقیقا یکسان است. فقط جلو باز است

ویژگی های دمپایی  آن دقیقا مشابه دمپایی های دولایه تری است. فقط یک زیره ضد لغزش به پایین دمپایی اضافه می شود. معمولاً این مدلی است که توسط مشاغل لوکس ترجیح داده می شود. آنها برای جلوگیری از لغزش و آسیب در حمام تولید می شوند.