دستگاه فشار خون medisana قابلیت ارسال لوکیشن را دارد

پزشکان از دستگاه فشار خون medisana برای نظارت بر اثربخشی داروها بر روی بیماران استفاده می کنند. این شامل دو نوع قرائت است که عبارتند از سیستولیک و دیاستولیک. قرائت سیستولیک عدد بالایی است.

در حالی که مخرج نشان دهنده دیاستولیک است.

کمک به کنترل فشار خون:
فشار خون بالا وضعیتی است که در اثر فشار خون بالا ایجاد می شود. فشار خون بالا یک بیماری جدی است که ممکن است باعث سکته مغزی، حمله قلبی یا حتی مرگ شود.

مهمترین عوامل ایجاد کننده این فشار خون عبارتند از دیابت و سیگار کشیدن. پزشک برای کنترل فشار خون از فشارسنج استفاده می کند. این به پزشکان و بیماران کمک می کند تا اقدامات لازم را درک کنند.

به تشخیص بیماری های مختلف کمک می کند:
فشار خون بالا ممکن است منجر به بیماری زمینه ای شود. پزشکان ممکن است با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق فشارسنج، بیماری های زمینه ای را تشخیص دهند.

فشار خون همیشه یکی از اولین مواردی است که باید در طول معاینه پزشکی بررسی و کنترل شود. پزشکان می توانند به راحتی بیماری را با مشاهده فشار خون تشخیص دهند.

کمک های اولیه در آمبولانس:
در مواقع اورژانسی، پزشکان از فشارسنج برای تشخیص استفاده می کنند. قرائت های آن به آنها کمک می کند تا فوراً کمک های اولیه معتبر را انجام دهند.

همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا بفهمند کدام قربانی به توجه بیشتری نیاز دارد و نوع درمان کمک‌های اولیه. برخی ممکن است میزان خونی که قربانی در حال حاضر از دست می دهد را نیز پیش بینی کنند.

کار تحقیقاتی:
سازمان های تحقیقاتی بزرگ مانند WHO از فشارسنج برای اهداف تحقیقاتی پزشکی استفاده می کنند. داروهای جدید در حال آزمایش روی حیواناتی مانند خرگوش، موش یا خوک هستند.

فشارسنج به افراد پژوهشگر این امکان را می دهد تا متوجه شوند که این دارو چه تاثیری بر انسان دارد. محققان فشار خون حیوانات را زمانی که داروهای جدیدی برای آنها ارائه می کنند اندازه گیری می کنند.