دختری با خوردن مایع ظرفشویی خاکستر 500 گرمی تا آخر عمر گریه میکرد

در اینجا چند راه مفید برای آسان‌تر کردن و موثرتر کردن مایع ظرفشویی خاکستر 500 گرمی آورده شده است:

خیساندن: باقی مانده غذا و چربی را با استفاده از کاردک لاستیکی یا دستمال کاغذی از ظروف پاک کنید. هرگز چربی را در فاضلاب نریزید. این می تواند باعث مسدود شدن زهکشی شود.

ظروف با خاک های چرب یا غذاهای سرسخت پخته یا سوخته باید ابتدا خیس شوند، برای این کار، مایع ظرفشویی یا جوش شیرین را به سینک ظرفشویی، ظرف یا قابلمه کثیف اضافه کنید، سپس با آب داغ پر کنید.

ظروف و ظروف کثیف را غوطه ور کنید (اگر مطابق با دستورالعمل ساخت ظروف باشد). حدود 15 تا 30 دقیقه خیس کنید. سپس آب آن را خالی کرده و ظرف و ظرف را بشویید.

شستشو: از آب گرم و تمیز و مواد شوینده استفاده کنید. با اقلام کم کثیف شروع کنید، به طور کلی ظروف شیشه ای و تخت، و سپس بشقاب ها، ظروف سرو و در نهایت ظروف باقیمانده.

اگر محلول ظرفشویی چرب شد، خیلی خنک شد یا کف آن از بین رفت، عوض کنید، در غیر این صورت، فیلم و خاک روی ظروف به طور کامل پاک نمی شود. چاقوهای آشپزخانه را با احتیاط از دسته آنها بگیرید.

آنها را در سینک ظرفشویی یا ظرف انباشته نکنید، بلکه آنها را یکی یکی بشویید و دسته ها را در طبقه بالا قرار دهید. از ظروف شیشه ای، به ویژه آن دسته از ظروف ظریفی که می توانند بشکنند و به طور بالقوه باعث آسیب شوند، مراقب باشید

آبکشی: با فرو بردن در سینک یا ظرف آبکشی، عبور از زیر جریان یا اسپری آب داغ، یا پس از قفسه کردن ظروف، با ریختن یا پاشیدن آب روی آنها آبکشی کنید. داخل فنجان ها، کاسه ها و ظروف شیشه ای را حتما بشویید.

خشک کردن: خشک کردن در هوا آسان تر از خشک کردن با حوله است. با این حال، پاک کردن با یک حوله تمیز به ویژه هنگامی مفید است که ظروف شیشه ای یا تخت خالدار یا فیلم برداری شده باشند.

صاف کردن ظروف نقره با یک پارچه نرم، تمیز و بدون پرز در واقع پتینه آن را بهبود می بخشد، حوله‌های کاغذی می‌توانند گزینه‌ای مفید برای خشک کردن قابلمه‌ها و تابه‌ها باشند، مخصوصاً دستمال‌هایی که ممکن است اثری از چربی یا تغییر رنگ روی دستمال پارچه‌ای باقی بگذارند.