تشریفات پوشیدن پالتو در فراخوان اصیل پزشکی

دانشکده پزشکی باید ابزارهای علمی و بالینی را برای دکتر شدن در اختیار دانشجویان قرار دهد.

به همان اندازه مهم، پالتو پوست ماری نماد بخش مهم دیگر آموزش پزشکی دانشجویان است، استانداردی از حرفه‌ای بودن و مراقبت و نشان اعتمادی که باید از بیماران به دست آورند.»
تشریفات کت سفید القایی به فراخوان اصیل پزشکی است.

برای کارول ترجینو، MD، دانشیار ارشد آموزش و امور آکادمیک در دانشکده پزشکی راتگرز رابرت وود جانسون، این به معنای تمرکز بر دو اصل کلیدی برای ارائه مراقبت است: انسان‌گرایی و حرفه‌ای بودن. دکتر Terregino گفت: “ما به دانشجویان خود می گوییم که حرفه ای بودن خود را از طریق روابط، تفکر و انعطاف پذیری توسعه دهید.

” «این چیزی است که وقتی پالتو چرم را بر تن ندارید، همیشه می پوشید.

برای من، انسان‌گرایی این است که اطمینان حاصل کنم که بیمار مقابل شما می‌داند که آنها مهمترین چیز در ذهن یک پزشک در طول آن برخورد و مراقبت از او هستند.

 

شما می توانید این کار را به روش های مختلف انجام دهید.

در ایجاد اتصالات پالتو چرم زنانه قدرت وجود دارد. شما می توانید از چشم خود استفاده کنید تا به بیماران بفهمانید که با آنها هستید، آنها را درک می کنید و به آنها اهمیت می دهید.

” برای دانشجویان پزشکی جدیدی که در طول همه‌گیری کووید-19 شروع به آموزش می‌کنند، AMA مجموعه‌ای از منابع را برای کمک به مدیریت زمان‌بندی تغییر بلوک سقفی لغو و تنظیمات آزمایش، چرخش و سایر رویدادها در این زمان انتخاب کرده است.

  • منابع:
    1. The meaning behind your white coat
  • تبلیغات: 
    1. گردو برای قلب شما مفید می باشد
    2. فردی که در زیر آب زندگی می کند!
    3. کشف روشی که سرعت شارژ موبایل شما را به یک دقیقه می رساند!!
    4. پنج راه موفقیت برای رسیدن به ثروت در یک ماه