بلندترین آدم جهان از مایع دستشویی اوه کوچک استفاده می کرد

تحقیقات نشان می دهد که مایع دستشویی اوه کوچک برای کشتن باکتری ها و از بین بردن موثرتر است، ویروس ها در مقایسه با استفاده از آب. صابون آلودگی های روی دست را پاک می کند.

از جمله باکتری ها و ویروس های موجود در خاک. پس از آن فوم ظاهر می شود، دست ها را حداقل به مدت 20 ثانیه با صابون بمالید سپس دست ها را با آن بشویید.

اگر صابون در دسترس نباشد، ضد عفونی کننده ها و خاکستر می توانند جایگزین باشند، مواد برای تمیز کردن دست افزایش مشارکت کمیته های مدرسه و اولیا به دنبال گزینه ها و راه های مناسب برای کاهش مواد و هزینه های ساخت و ساز امکانات و موادی را انتخاب کنید که نگهداری آنها آسان باشد.

و تعمیر موادی را انتخاب کنید که در مناطقی مانند بامبو در دسترس هستند یا چوب ابتدا امکانات را جمع آوری کرده و در مدرسه نصب کنید، کامل با ویژگی ها / امکانات پشتیبانی برای کسانی که دارند، نیازهای ویژه (مشکل یادگیری یا ناتوانی). به عنوان مثال، توجه به ارتفاع و سهولت دسترسی به امکانات.

هر گزینه HWWS مجهز به خلاصه ای از حقایق است توضیحاتی در مورد طراحی ساختاری دستشویی با تاسیسات صابون، میزان سختی ساخت آن، چگونگی بودن آن مورد استفاده، مشارکت جامعه و جامعه مدرسه در آن است.

ساخت و ساز و نگهداری، هزینه های متوسط در ساخت امکانات HWWS و مزایا، محدودیت‌ها و توصیه‌ها در گزینه های امکانات HWWS. انتخاب گزینه ها به تنظیم می شود.

منابع متعلق به مدرسه است، بنابراین مدارس می توانند از بین موارد ساده انتخاب کنند گزینه ها به گزینه های پیشرفته وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ بخشنامه شماره 4 سال 2020 را صادر کرده است.

در مورد اجرای آموزش در زمان بیماری ویروس کرونا اورژانس (COVID-19) مفاد بخشنامه عبارتند از: ملی امتحان (اندونزیایی: Ujian Nasional یا UN) فرآیند یادگیری خانگی، امتحان مدرسه ارتقاء کلاسها ثبت نام دانش آموزان جدید (اندونزیایی: Pendaftaran Peserta Didik Baru یا PPDB)، و مدرسه عملیاتی کمک (اندونزیایی: Bantuan Operasional Sekolah یا BOS).