با روش های زیر از تحریم اقتصادی دور بمانید

در این بخش قصد داریم روش هایی را برای شما ارائه دهیم تا به وسیله ی آن بتوانید از تحریم های اقتصادی به دور بمانید. تحریم اقتصادی سبب شده است تا افراد فشار اقتصادی زیادی را متحمل شوند.

کارتن پلاست

فروشگاه های زیادی محصولات مختلف کارتن پلاست را بفروش می رسانند نمونه ای از آنها در خیابان آزادی است نمونه های سه و پنج میل این محصولات برای استفاده در صنایع بسته بندی می باشد و انواع جعبه های کوچک و بزرگ را با آنها ساخته و به بازار ارائه می شود. هرکدام از این محصولات نسبت به اندازه ای که باید رعایت شود استاندارد بوده و محصولی که در آن قرار می گیرد امکان لغزش و جابجایی در آن را نخواهد داشت به همین دلیل ترجیح داده می شود. استفاده از این محصول به دلیل کیفیت بالا، مقاوم بودن و ضد آب بودن آن به جای مقوا های معمولی استفاده های زیادی می شود این محصولات از جنس کاغذ کرافت ضخیم به صورت ورقه ای یا رولی در ابعاد مختلفی تولید می شوند و از نظر قطر باهم متفاوت می باشند.

کشک مایع

کشک مایع و کشک جامد یکی از مواد لبنی مورد علاقه بیشتر مردم است که در انواع مختلفی به صورت صنعتی و سنتی تهیه می شود، که طرز تهیه گوناگون و خواص فوق العاده ای دارد. کشک می تواند به صورت غیر استاندارد هم تولید شود و دارای کیفیتی بسیار پایین باشد، برای همین توصیه می شود که کشک هایی با برندهای شناخته شده و معتبر تهیه کنید که روی انها نظارت باشد و تحت نظر استاندارد تولید گردد، کشک مایع از دوغ جوشانده شده حاصل می شود. کشک ماده بسیار مقوی و مهم می باشد در جاهایی که کشک تقلبی تهیه و تولید می کنند از ماست ترشیده استفاده میگردد که ارزش غذای پایینی داشته و اصلا توصیه نمی شود، در کارخانه های معتبر از ماست تازه کشک مایع و جامد تهیه می شود.

روغن موتور

اگر شما هم به طول عمر و قیمت مناسب برای انتخاب یک روغن موتور خوب می گردید روغن موتور مینرال ارزان می تواند یک انتخاب مناسب و مطلوب باشد.روغن موتور مینرال تمام سنتیک از مواد شیمیایی پولیمراسیون هیدروکربنها در ساخت و تولید این نوع روغن استعمال نموده است و به سبب مواد ویژه ایی که روغن موتور مینرال دارد سبب می شود تا از طول عمر موتور خودرو شما محافظت نماید و همینطور می توانید از نوع روغن موتور مینرال تمام سنتیک برای خودرو BMW استفاده نمایید. این محصول انواع مختلفی دارد و هر شخص با توجه به نوع خودرویی که دارد آن را تهیه می نماید.

انگشتر عقیق

سنگ تراشان و جواهر سازان مدلهای مختلفی از انگشتر عقیق زنانه را با ظرافت و دقت خیلی زیادی تولید کرده و برای استفاده خانمها در بازارهای مصرف توزیع می نمایند و برای اینکه این انگشترها مورد پسند خانمهای سخت پسند قرار بگیرند در ساخت آنها از هنر و سلیقه زیادی بهره می برند و سعی می کنند که نگین آنها را با نهایت زیبایی تراش بزنند. خوب است بدانید که سنگ عقیق یمنی نه تنها در رنگ قهوه ای بلکه در رنگهای سبز و سیاه هم یافت می شود که این تنوع رنگی موجب می شود مردم آزادی عمل بیشتری برای انتخاب جواهر مورد علاقه خود داشته باشند و زیبایی این محصولات را نیز دو چندان می کند.