آلوچه سبز در تهران در پخت برنج به کار می رود

گفته می شود که خواص آنتی اکسیدانی آلوچه سبز در تهران هفت برابر کورکومین است، که اساسا آن را به یکی از بهترین سوپر غذاها در جهان تبدیل می کند. این کیفیت در آلو ناشی از محیط سختی است که در آن رشد می کند.

با توجه به محیطی که دارد، این گیاه برای تولید آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای بقای خود باید بیشتر تلاش کند.

این آنتی اکسیدان ها معمولا در میوه ذخیره می شوند. خوردن آلو سبز می تواند از نورون های مغز در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و عوامل سمی محافظت کند و در نتیجه به پیشگیری از آلزایمر کمک کند.

مصرف آلو سبز به دلیل داشتن آهن زیاد، سطح آهن را در خون ثابت نگه می دارد. در نتیجه، بدن کمتر دچار کمبود آهن یا کم خونی می شود.

یک ترفند برای مبارزه با طعم شدید که بسیار محبوب است این است که قبل از لقمه، کمی نمک روی آلو بپاشید. نمک کمی لبه را از بین می برد و چرخش خود را به طعمی منحصر به فرد اضافه می کند.

آلوچه

اگر هرگز آلوی سبز را امتحان نکرده اید، به طور جدی نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید! طعم کاملاً شدید است، اما چیزی است که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.

اگر علاقه مند هستید بهتر است عجله کنید، این بچه های سبز کوچک فقط از آوریل تا شاید جولای در دسترس هستند.

مزارع دوربین شیرین ترین توت فرنگی های فصلی، هلو و سبزیجات موجود در جنوب را ارائه می دهد.

سبدهای هلو آنها را می توان به صورت محلی از بازار کنار جاده ای آنها در کلانتون، آلاباما خریداری کرد.

آنها به راحتی در نزدیکی I-65 در خروجی 205 قرار دارند، بنابراین هنگامی که به سمت ساحل می روید یا در راه بازگشت هستید، بهترین ایستگاه پیت هستند!